Bucuroşi de oaspeţi?

Aşa cum vin mereu în ultimele luni, m-am hotarat sa-mi vizitez parcela din blogosferă după prea multa vreme.  Daca va întrebaţi ce fac sau unde-am disparut adevarul este ca sunt absentă doar aici, altfel stau în umbra blogosferei şi va citesc pe toţi. În stilul caracteristic, nu prea comentez dar exist:).

Mi-e dor de munte, asociaţia montană PATHOS şi-a deschis portile si anul asta universitar dar încă n-am apucat sa merg în nici o aplicaţie cu ei. Daca aveţi chef şi timp cautaţi pe net cate ceva despre ei, sunt chiar faini şi din atata lume sigur o sa va alegeţi cu caţiva prieteni, asta ca sa nu mai vorbim de ieşirile la munte.

Absentez destul de mult şi de pe folkblog, n-am avut timp de foarte multe concerte în perioada asta şi abea aştept să reîncep să merg. Pentru amatorii de folk, lista de concerte din ţară o găsiţi în bara din dreapta pe folkblog, în caz ca nu sunteţi deja cunoscători 🙂 .

Recitindu-mi blogul am văzut că pe 8 iunie anul trecut scriam asta:

Trebuie să

1. Imi pun ordine in ganduri.

2. Sa ma reinventez.

3. Sa ma organizez.

4. Sa ma implic DOAR in ceea ce merita.

5. Sa muncesc.

6. Sa merg la si mai multe concerte.

7. Sa cunosc oameni noi.

8. Sa vad mai multe locuri.

9.Sa ma plimb mai mult.

10. Sa alerg in Moghoros.

Ca un bilant pentru noul an, ce-am facut?

1.  Haos

2. Oarecum realizat

3. Sunt la fel sau mai dezorganizata

4. Cred ca sunt pe drumul cel bun 🙂

5. Nu muncesc,sunt o lepra!

6. Nu

7. Da, unii de care ma bucur destul de tare.

8. Nimic nu e suficient la punctul  ăsta.

9. Aici da:).

10. Tot nu, ce să-i faci lenii ăsteia.

Se vede treaba că mare lucru n-am făcut deci aştept iniţiative, mai ales la partea cu alergatul..:)

Pupuri şi îmbraţisări, până data viitoare…cine ştie când!?

3 thoughts on “Bucuroşi de oaspeţi?

  1. bine ai revenit! am crezut ca te-ai lasat de bloghereala! Vezi ca eu si Porumbelu’ vrem sa alergam la Semimaratonul Gerar pe 30 ianuarie in Poli. Te bagi? Macar ca majoreta 🙂

Cine are păreri,are

