O nefăcută

M-am gândit sa trec pe la voi şi să mă rup un pic de obiceiul, prost, pe care l-am deprins de a nu mai scrie pe parcela asta de www. Ideea, recunosc, nu mi-ar fi venit dacă astăzi nu m-ar fi izbit un subiect despre care musai trebuia să scrie cineva  (era sa scriu roşu şi ud, NU ALA! 🙂 ).

Credeam că zilele astea subiectul principal era Steve Jobs, mă rog, eu n-am ştiut cine e până n-a murit şi nu prea le am nici cu telefoanele deştepte, oricum Dumnezeu să-l ierte.  Am descoperit însă ca nu mai e cel mai fiebinte subiect de mult.

Voi vă uitaţi la seriale?

Evident, cu toţii ne uităm ne uităm la o sumedenie de seriale, că e Two and a half man, Grey’s Anatomy, House sau Supernatural, treaba noastră.

Mie de exemplu îmi plăcea TrueBlood, cu uşor iz de telenovela,cu o eroina blonda şi dorita era tot ce-mi trebuia de la un serial cu vampiri. Unii şi alţii m-au învinuit că dacă-mi place aşa ceva, e regulă că tre să-mi placă şi Twilight. Îi lămuresc aici: nu ştiu, n-am văzut, nu cred, n-am de gând.

Dar să trecem la subiectul care ne doare , parca ne-am lungit prea mult.

Azi ies din Universitate şi descopar mândra fântână arătând aşa:

TrueBlood, sezonul 4,din 7 octombrie, HBO, Advertising

Mai poţi să zici ceva?

One thought on “O nefăcută

  1. Pingback: Seriale « Sinzilup's Blog

Cine are păreri,are

