Tatuaje

Din nou la serviciu cu chef de scris si si ceva timp de prisos, tot in lipsa de diacritice, m-am gandit sa vorbim astazi despre tatuaje.

Ca-s mari sau mici, colorate sau clasice, eu le admir atunci cand sunt facute cu bun gust si-n general…la altii :). Nu fac parte din categoria de oameni oarecum ingusti care pot spune despre un tatuaj doar ” sa vezi cum o sa arate la batranete”.

In fine, subiectul acestui post este legat de tatuajele urate, exagerate sau facute de o mana neexperimentata.

Mai mult ca sigur daca m-as hotari vreodata sa-mi fac un tatuaj as apela la un salon specializat si-un artist priceput. Nu de alta dar tatuajele urate le observi peste tot unde te uiti pe strada, sirene, ancore, nume de iubite scrijelite-n piele, insemne chinezesti de toate natiile ori modele alese fara cap.

Cu toate astea, foartand nota, s-a ajuns la tatuaje in ochi pe care deocamdata nu le pot accepta. Cu tatuajele pe fata m-am obisnuit, exista oameni care aleg sa schimbe ceva, unii isi pun lentile, altii se tund funky si altii se hotarasc sa se tatueze pe fata, nimic de zis.Totusi nu tiu de ce te-ai supune unui asemenea risc pentru un tatuaj.Sunt curioasa, voi, ce parere aveti?

Trebuie sa recunosc ca am cunoscut si oameni tatuati pe o suprafata de peste 80% din corp si arata misto, dar inca n-am aflat si nici n-am intrebat pana unde duce pasiunea si unde incepe iresponsabilitatea ( precizez ca nu stiu pe nimeni care sa-si fi facut tatuaj in ochi).

Am gasit o poza interesanta pe net ( sursa: aici )

Face parte din tatuajele pentru care-ti trebuie ceva curaj si noncomformism dar macar e impresionant.

Astept pareri despre.. tot 🙂

UPDATE:

De tatuajele efectuate prin inlaturarea pielii cu bisturiul ati auzit? Deja s-au efectuat si la ceva Expo de tatuaje si in Bucuresti.

8 thoughts on “Tatuaje

    • si eu as vrea dar momentan astept sa-mi vina inspiratia divina, sunt destul de apucata din fire si-as putea sa ma trezesc cu cine stie ce ciudatenie:))

  1. În ochi?
    Sau al conturului pleoapelor?
    Soră-mea are un astfel de tatuaj. Și eu am, dar la buze. E mai mult corector decât de dragul artei. Dar am un amic care are tatuată o șopârlă superbă pe una dintre glezne. Bine, el se cam rușinează acum de nebunia asta a tinereții, dar mi-e drag tocmai pentru că a avut-o.

  2. Pingback: Reclame deştepte | Sinzilup's Blog

  3. E adevarat ca sunt pareris i pareri despre tatuaje, iar cele in ochi sunt prea de tot. Eu as recurge probabil la tatuarea sprancenelor, daca as avea nevoi, insa in niciun caz in ochi.

Cine are păreri,are

