Tot Huidu

Citesc bloguri, multe bloguri si peste tot scrie despre Huidu si al sau accident( cu mici exceptii evident). Citesc si ziare, ma uit si la tv, tot Huidu.

N-o s-o lungesc aici tot pe subiectul asta dar as vrea sa trag niste linii apropo de nebunia asta.

Ca a avut viteza sau nu, inca nu se stie. Ca a fost sau nu vinovat, tot nu se stie. M-am plictisit de pareri si emisiuni peste emisiuni unde principalul subiect e Huidu. Concluziile sunt aceleasi, trei oameni au murit, a avut loc un accident ingrozitor de circulatie . ( a se citi PUNCT).

Treaba asta cu descusutul firului in patru, aruncatul cu privirea si datul cu parerea e cam ca montajele alea mortuare din televiziune pe care, cred eu, le fac oamenii mult inainte sa plece respectivul dintre noi. Intrebarea ” Cate mai puteti sa faceti pentru raiting?” e retorica, treaba asta nu ma mai uimeste de mult.

Am inceput povestindu-va ca tot citesc bloguri si ziare. Doua fraze mai am de scris si vis-a-vis de subiectul asta.

Ce fel de jurnalisti sunt aia care scriu ca Huidu a fost blestemat, ca blestemul lui Badea il urmareste etc etc. ?! Am gasit ceva articole de gen si n-am reusit sa inteleg, cine Doamne iarta-ma ii lasa pe astia sa scrie?! Mesajul meu pentru ei este evident : Ba baieti,  mergeti la CanCan sau Libertatea ca-n alta parte, zau, ca nu-i loc de voi!

Atat!

Cine are păreri,are

