Din metrou

Va mai amintiti pataniile din autobuz? Pe vremea cand stateam in Regie sau la Iancului impartaseam cu voi majoritatea pataniilor de prin mijloacele de transport bucurestene.De la nenea ala cu mutantii pana la pisi si iubi, mi se intamplau de toate.

Intre timp nu mai utilizez nici 601, nici misteriosul autobuz 90 si-n general calatoresc cu metroul.

Asadar, m-am hotarat sa reinvemtez “rubrica” aceasta cu patanii din metrou, c-asa-i romanul…sotios.( a se citi shotios 🙂 , sa nu care cumva sa simtiti lipsa diacriticelor 🙂 ) .

Prima din seria pe care o banuiesc a fi lunga se petrecea la statia de metrou Unirii unde coboram,imbufnata si ca deobicei injurand,in gand, aglomeratia si miresmele.

Impinsa fiind de marea grabita de oameni pasesc pe peron si observ o doamna careia ii tot suna telefonul si-n momentul in care l-a scos din buzunar i-a sarit si o bancnota de nu-conteaza-cati-lei. In urma mea un cuplu simpatic cobora, deasemenea, din “trenul de marfa” . Cu coada ochiului am zarit cum domnisoara ridica banii doamnei si-am zambit ” Uite ba ca mai sunt si oameni calumea”. In momentul urmator, insa, tipa simula o durere INFERNALA la picior si se indeparta introducandu-si bancnota in buzunar :). Observandu-mi expresia, de-a dreptul tampita probabil, mi-a facut smechereste din ochi, zambind.Moment in care, cunoscatorii stiu, am inceput sa rad in stil propriu si personal. 🙂

Le-am povestit si prietenilor mei despre asta si aparent decizia unanima ramane  “eu nu ma chinuiam sa simulez durerea decat daca erau bani multi” :)) I rest my case!

Voi ce ziceti?

9 thoughts on “Din metrou

    • Maruntisul ii picase femeii din buzunar, ma gandeam ca normal ar fi fost sa i-l dea inapoi. Deci n-ai inteles ideea, c-asa pricep astia care stau in Ardeal,mai greut:)

    • Asa-i ca?:)) si eu ziceam!
      p.s. tu iar muncesti de zor, cu spor?
      Tranteste o postare pe blog sa comenteze si sora ta:))

  1. Pingback: Nu-mi place « Sinzilup's Blog

  2. Macar de doua lucruri nu ducem lipsa…de mandria de prostia altuia si de bucuria lucrului luat moca.Pute in tara de milogi si de “mochisti”. Valoarea umana se degradeaza vazand cu ochii….. ce sa mai bat campii aiurea. Vorba unui oltean, caruia incep sa-i dau dreptate “noi romanii suntem : urati, saraci si prententiosi”

    • Daca inteleg corect, eu intru la categoria ” mandria de prostia altuia” dar fiind blog personal imi rezerv dreptul sa tratez ce subiecte vreau. In cazul in care am inteles gresit, imi cer scuze.

  3. Avand in vedere ca scena era jucata de doi actori in speta:pagubitul si beneficiarul. Eu cred ca tu faci parte din a treia categorie, respectiv a spectatorului care este privat de orice actiune sau implicare. Asa ca nu o lua pesonal ci doar ca o completare, daca vrei, la indignarea pe care banuiesc ca ai simtit-o

Cine are păreri,are

