Mondenitati si spor de plictiseala

In asteptarea “fratelui meu din alta mama” ( vezi ilariant ) , ionut , ce promite de vreo saptamana ca se intoarce spectaculos in blogosfera ca sa ” facem bani din www ca manelistii la nuntile de pocaiti” m-am gandit ca daca el poate scrie pe blog despre Andreea Balan nu-i cazul sa ma las mai prejos  🙂 .

Astfel, vorbim astazi despre muzica de pe posturile TV si revistele adolescentine.

Pentru ca v-am obisnuit ca de la subiecte pana la frecventa postarilor, pe blogul asta totul e pe dos o sa incepem cu subiectul din urma.

Saptamana trecuta m-am gandit ca ar fi interesant ca in lipsa National Geographic de la magazinele de ziare sa-mi cumpar, ca-n adolescenta , Bravo si Popcorn. Imi amintesc ca era o mare tristete daca pierdeam vre-un numar in liceu si, evident, il cautam pe la toate colegele pana dadeam de el. Dupa ce, in prima parte a diminetii, mi-am dus la bun sfarsit sarcinile de serviciu m-am apucat de citit. V-as putea spune cu mana pe inima ca n-am crezut sau stiut c-o sa invat atatea lucruri interesante din “lectura” efectuata.

Din numeroasele articole de mare angajament am priceput ca se poarta parul neingrijit si musai tre sa arati ca si cum ti-ai gresit freza asa cum faimosii Robert Pattinson si Vanessa Hudgens au facut( Cine-s astia imi spune si mie cineva ?). Am mai aflat ca Alex Velea are un nou clip in care joaca rolul unui gradinar care fuge pe ski-jet cu fata unui magnat si este urmarit de gorilele acestuia. (  Asta ori se crede Don Omar ori si-a gresit meseria).

De departe articolul meu preferat este despre invidiile create intre celebritati de catre Selena Gomez ( asta cred ca joaca in ceva filme pentru copii). Aparent ea este “combinata” cu Justin Bieber citez ” cel mai dorit adolescent din lume” si o detroneaza pe Miley Cyrus( Adica Hanna Montana, cum NU STITI?). Nu stiu ce face Biber asta da’ in materie de muzica singura realizare, cat de cat notabila, mi se pare piesa la care participa si copilul lui Will Smith 🙂 .

Pana acum nimic prea grav, au mai scris un articol intreg despre cat de scarboasa e Hanna Montana pentru ca mananca hot-dog ( Serios, voi nu mancati crenvursti niciodata? Numa’ fois-gras-uri si somon afumat la rece, dute tu! Le si aud pe adolescentele noastre “Mami nu mai mananc decat un biscuite ca nu-i cool sa mananc carnat cu mustar, scrie-n revista!)

Exemplele pot continua dar cel din urma pe care-l dau eu in aceasta dimineata se refera la Lil Wayne( aparent asta-i ceva rapper) care-i mult mai UBER de cand a fost la mititica si asta-l ridica la nivelul de mare smecher printre artistii de gen. Asa ca dragii mei rapperasi din underground, acum stiti retea succesului!( sau succeselor).

In rest ceva seriale, ceva televovele, vesnicele teste cu “Ma iubeste, nu ma iubeste?!” ce existau si pe vremea cand citeam eu revistele astea. ( N.B. In Bravo nici macar pagina de XES nu mai e amuzanta 🙂 , mai stiti alea ” am facut prostii cu dusul, raman insarcinata”?. Poate intre timp s-or fi apucat oamenii sa faca educatie sexuala in scoli, bine-ar fi! )

Atat despre reviste, deja imi pare ca m-am intins prea mult, sa ne intoarcem privirea spre posturile de muzica.

La serviciu,dupa cum am mai spus, exista niste televizoare, dintre care veci pururi unul merge pe muzica. Am inceput sa cred ca-n afara de Rihana cu “Man down”,Jessie J cu “Who’s laughing now”, Smiley cu “Dream girl”, Moga si Guess who cu ” Tot mai sus” sau Andra cu “Telephone” nu mai exista altceva. Urechea a inceput sa-mi joace feste auzind in loc de “pull the trigger” sau “my dream girl is gone”, ” pulicica,pulica, pulicica BUM!”( la faza asta sigur o sa ziceti ca am o lipsa :)) ) si “my pringle is gone” (bune-s chipsurile alea, nimic de zis!).Concluzia fiind ca musai tre sa-mi fac un playlist pe telefonfonfon ca sa nu mai fredonez aceleasi 5 piese proaste obsesiv.

Acestea fiind zise, o sa ma reapuc de Sudoku pentru ca-i clar ca alta sansa n-am iar daca-i vre-un adolescent printre cititorii mei il sfatuiesc calduros sa-si faca un abonament la National Geographic sau Terra ca mult bine o sa-i faca.( Eu m-am apucat prea tarziu sa le citesc si va puteti da seama ca prea bine n-am ajuns 🙂 ).

O zi faina!

p.s. surse foto : aici si aici

One thought on “Mondenitati si spor de plictiseala

  1. Pingback: Jos bărbaţii! | Sinzilup's Blog

Cine are păreri,are

