Nu-mi place

Inspirata de o postare de-a sefei cotcodacilor 🙂 , sau mai exact slvc , de zilele trecute si de faptul ca-i musai sa merg cu metroul aproape in fiecare zi m-am gandit sa va scriu despre ce nu-mi place.

Introducerea fiind scurta, sa purcedem:

– nu-mi place ca oamenii se misca-n “doru’ lelii” atunci cand trebuie sa intre in metrou si chiar daca acesta-i gol se posteaza-n dreptul usii impiedicand trecerea celorlalti calatori

– nu-mi place ca niciodata, in nici un transport in comun bucurestean, nu se iese si apoi se intra asa cum ar fi civilizat

– nu-mi place sa folosesc mijloacele in comun vara, prefer sa merg pe jos

– nu-mi place ca cel cu care vorbesc la telefon sa molfaie sau plescaie in timpul convorbirii

– nu-mi place sa fiu sunata doar ca sa fiu anuntata ca nu putem vorbi acum

– nu-mi place atunci cand cel ce ma suna nu e atent la convorbire si eventual vorbeste cu alti oameni in acelasi timp

-nu-mi place/placea ( pentru ca in ultimii ani nu mai am timp de fite dinastea 🙂 ) sa pun mana pe cartofi fara sa-i spal

– nu-mi place sa repet un lucru de mai multe ori

– nu-mi place folia pe aragaz, prefer sa-l spal

Sunt convinsa ca lista asta poate continua la nesfarsit dar poate stiti voi alte lucruri care nu ne plac.

O zi frumoasa sa aveti, in ciuda vremii de afara!

(sursa foto : aici )

4 thoughts on “Nu-mi place

  1. – urasc si ma crizez cand aud in autobuz reclama de la farmacia Catena
    – urasc sa vad pete de grasime animala si tot felul de desene rupestre pe geamurile si scaunele tutoror mijloacelor de transport
    – urasc “dealer-ii ” de servetele, brichete si alte “utilaje” ce pot fi de folos la casa omului :))
    – urasc pitipoancele imbracate, dupa gustul lor, galant, ce se intorc la 5 dimineata din club, cu fetzele lor simpatice lovite de un tren intrat pe contrasens. Vociferand cu glas dosit pataniile lor de peste noapte
    – urasc soferii neindemanatici care vor sa vada daca “sardelele” mai sunt vii
    – urasc baietasi care circula cu RATB zdranganind in mana cheiele ale vreunei masini second hand, aruncand in stanga si-n dreapta priviri piezise

    Poate pe alta data voi mai unele “secrete” ale acestei minuntate metropole in devenire

    Pe curand

Cine are păreri,are

