Delicii

Acum vreo doua saptamani o colega de serviciu a venit si m-a servit cu niste biscuiti pe care in maxim 2 secunde i-am declarat CEI MAI BUNI DIN LUME. Nu puteam sa-i mananc fetei toata cutia ( desi mi-as fi dorit 🙂 ) si m-am apucat de cautat prin magazine…

Acestea fiind zise a inceput marea cautare, magazin dupa magazin eram tot mai descumpanita. Pana la final le-am luat urma si i-am gasit intr-unul din supermarketuri, unul bine aprovizionat, asa ca vi-i prezint si voua.

Asadar, cei mai buni biscuti din lumeeee :))………

…………….. cel putin saptamana asta :)).

P.S. 1 Nu fac reclama pentru nimeni, pur si simplu…ne-am vazut si ne-am placut

P.S. 2 O sa va povestesc o data, apropo de magazine bine aprovizionate, despre ciuda mea pe MIC.RO-uri

LATER EDIT: Ce parere aveti despre articolul asta ?

Cine are păreri,are

