Dimineata devreme

“Ceata-i lipita de drum” sauuuuuuuuuu de ochii mei.

M-am trezit, m-am igienizat, mi-am facut cafeaua, in fond o dimineata normala. Din 3 in 3 zile ma hotarasc sa nu mai mananc prostii si-mi pun mancare pentru serviciu. Asta s-a intamplat si azi cand mi-am creat un pachet minunat care continea doua sandwichiuri, o banana, un mar  si doua pachete de biscuiti Bel Vita ( Teo ultima data cand mi-am luat asa multa mancare a zis ” Sa stii ca eu nu vin cu tine la munca” ).

Ajunsa la serviciu, in prima parte a diminetii n-am apucat sa mananc pentru ca tot aveam treaba, dar stateam cu gandul la pachetel . In jurul orei 1 PM  ma rodea serios stomacul asa ca am decis sa mananc in sfarsit ceva din bunatatile pe care le carasem in geanta de la Dristor pana la Timpuri noi.  Mare mi-a fost mirarea cand in loc de pachet am descoperit painea feliata cu care am am starnit invidii aseara pentru ca la ora 22, cand am cumparat-o, era inca proaspata. Deja imi imaginam pranzul campionilor cu paine si… cafea .

Intr-un final am cedat si-am ajuns tot la prietenii mei de la impinge-tava. Pofta buna!

(sursa foto: aici)

6 thoughts on “Dimineata devreme

  1. ….ce ne-am face noi uitucii fara raul necesar fast-food, care mai nou ia nume cu conotatii emotionale gen: “ca la mama acasa”, “bunica”, care par sa faca raul mai putin periulos :))))))

    • Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la Mc … :). Glumesc, eu sunt adepta localurilor de gen impinge tava si vorba ta la mama, la bunica… strategie de markenting , nu gluma.

Cine are păreri,are

