Discovery şi avioanele

Eu nu mă uit la televizor, din principiu. M-am obişnuit, cred, încă din vremea în care vieţuiam în cămin, că un aşa obiect nici nu-ţi trebe şi pe deasupra, adună praf!

Acuma, la mine-n casă, există TV şi cablu, deopotrivă. Nu-l deschid decât foooarte rar, şi-atunci numa’ daca nu-i internet.Dacă totuşi e aprins poate sa mearga pe doua posturi, Discovery sau Animal Planet ( mai cu seamă, pe primul).

Acum ceva vreme am descoperit pe numitul post de televiziune o emisiune despre găşti criminale de prin lume şi, pentru ca n-am prins tot episodul, am căutat-o şi-am găsit-o pe bunul meu prieten Vplay. Pe site există atât varianta asta( Ross Kemp “On Gangs”) cât şi Ross Kemp “Extreme World” despre zone defavorizate şi condiţii de viaţă aprige de prin lume.

Le-am terminat pe astea aşa că aseară m-am lipit din nou de televizor când am gasit o emisiune şi mai şi. Airplane Repo, pe numele ei, are ca subiect principal recuperarea de avioane în cazul în care proprietarii acestora întârzie prea mult cu plata ratelor sau pur şi simplu refuză să le achite.

Nick Popovich, ăsta-mi pare că-i român după nume, şi echipajul său efectiv fură avioane de peste tot din lume şi le restaurează pentru ca mai apoi să le vândă. Nu ştiu de ce m-a impresionat aşa mult emisiunea asta dar cred ca e legat de faptul că nu credeam că există recuperatori în afara filmelor. Sunt naivă, ştiu, dar emisiunea merită urmărită. 🙂

(sursa foto: aici )

3 thoughts on “Discovery şi avioanele

  1. Pingback: Ieșirea – Silavaracald

  2. da, știu despre ce vorbești. și eu m-am gândit c-ar putea fi român tipul.
    Că veni vorba de discovery, eu-s de-a dreptul pasionată de tot ce mișcă pe acolo, inclusiv de Doctor G. medic legist 😀

Cine are păreri,are

