Fosta-i lele.. filosoafă

Cei care mă cunosc în offline, e foarte posibil s-o fi cunoscut şi pe prietena mea, Alec.Cu ea am fost acum vreo două săptămâni la Mini-Prix-ul din Otopeni, să ne căutăm mândre hăinuţe de iarnă şi cizme mai cu ştaif la preţuri pe măsura buzunarelor noastre(şi-acum, ŞOC, deja aud replica “tu îţi iei haine din Mini – Prix? Eww, ce scârbossssss!”).

După o călătorie cu peripeţii şi-o perindare dezamăgitoare printre raioanele muuult prea pline de oameni şi de lucruri, ne-am aşezat resemnate la rând în faţa unui automat cu dulciuri, sucuri şi-alte cele. Am stat ce-am stat, până când am observat că cele două frumoase domnişoare din faţa noastră aveau dificultaţi în greaua încercare la care le supunea tonomatul. Eu, săritoare ca-ntotdeauna, m-am oferit să le ajut dar m-am blocat rapid. Fetele bagaseră monede de 50 de bani acolo unde scrie ” DOAR BANCNOTE DE 1 ŞI 5 LEI” şi încercau să le împingă pe canal ca să îşi cumpere suculeţ fără acid.

Ce să le mai zici în afară de “Zău, frumoase mai eraţi…” ?!

La plecare şi-au cerut scuze că ne-au condus la imposibilitatea de a ne cumpăra suc, mustăcind înspre Alec, care vroia Pepsi. Moment în care ea le-a prezentat, aproximativ, privirea asta:

p.s. Din aceeaşi categorie, citiţi asta vă rog ! 🙂

4 thoughts on “Fosta-i lele.. filosoafă

Cine are păreri,are