Varză

Pentru că şi-n capul meu e varză, nu prea ştiu despre ce trebuia să vă scriu astăzi. De la o vreme, imi amintesc ori îmi propun să scriu ceva FOARTE INTERESANT pe blog şi uit. Logic! (Pentru necunoscători, Sînzi , adică subsemnata, uită cam 70% din TOT).

Acestea fiind zise, să improvizăm!

Din când în când citesc ziare online, aşa că i-am pus să mă anunţe când scriu articole noi, pe mail, să văd ce pot să aleg din multimea de ştiri “captivante”. Ieri, de exemplu, printre alte titluri de actualitate am găsit trei ştiri ŞOC. Primele două legate de trei romani din Italia care au jefuit o italiancă, respectiv o româncă ce-a fost furată de doi italieni în aeroport, pe mine antiteza m-a dat pe spate, articolele, nu le-am citit. Surfând printre titluri am dat şi peste ce-a de-a treia ştire de senzaţie, asta fiind legată de cele mai nesigure parole din lume. Cică cei mai mulţi oameni îşi pun parola “password”, “passw0rd” (aţi prins diferenţa?), monkey sau shadow, alături de “123456”.Eu nu ştiu câţi români şi-au pus vreodată la mess maimuţă sau umbră dar cu tastatura şi brânză am întâlnit câţiva :).În replică nu pot spune decât că eu sunt ceva mai “autohtona” când vine vorba de protecţia mea în online şi-aveam la un moment dat parola “muri-ţi-ar capra” pentru ceva site. Evident nu mi-a spart-o nimeni niciodata şi din moment ce o public înseamnă că nu mai există, asta dacă vă bate gândul să încercaţi.Asta a fost scurta mea perindare printre ştiri şi-i clar că iar nu le mai citesc vreo  două săptămâni.Dacă sunteţi în asentimentul meu, vă recomand Daily Cotcodac, ăsta-i singurul site de pseudoştiri care mă interesează zilnic.

Şi pentru că suntem în apropierea sărbătorilor, iar Sim m-a sunat disperată că DEJA au apărut afişele cu Hruşcă şi BONUS Ştefan Bănică Jr. m-am gândit să vă servesc o parte din Hruşcă Facts, asta pentru că am observat că prea mulţi dintre voi nu le ştiu:

  1. Mos Craciun este al doilea producator de ler dupa Hrusca
  2. Hrusca poate muri intrun singur fel: inecat in ler de kryptonita
  3. Primul cuvant zis de Hrusca n-a fost “mama” ci “ler”
  4. Hrusca nu se uita la televizor, televizorul se uita la Hrusca
  5. Cand primeste un apel, telefonul lui Hrusca suna lin
  6. Ca sa-si stapaneasca lerul in timpul anului, Hrusca ia calmante, dar de Craciun da jos cenzura
  7. Cand Dumnezeu a creeat pamantul, l-a intrebat pe Hrusca cum sa-l faca
  8. Hrusca este singurul care il colinda pe Chuck Norris, este singurul capabil sa produca indeajuns ler
  9. In cinstea lui Hrusca, de craciun Chuck Norris isi denumeste pumnii “Lin” si “Catilin”; cand loveste cu ei, vindeca
  10. Hrusca nu asculta colinde, colindele il asculta pe Hrusca
  11. Hrusca este singurul care a putut scoate lerul care era infipt intro piatra ancestrala
  12. Hrusca e ocupat. Va poate ajuta Dumnezeu cu ceva?
  13. Hrusca l-a transformat pe Mos Gerila in Mos Craciun
  14. Infinitul se raporteaza la Hrusca
  15. Hrusca poate sa transforme sunetul in colinde si colindele in ler
  16. Ghioceii apar cand ultima caseta cu Hrusca a fost scoasa din casetofon
  17. Chitara lui Hrusca manaca jaratec
  18. Hrusca-i Hrusca si iarasi Hrusca
  19. Hrusca pentru noi este Chuck Norris 2
  20. Politia il opreste pe Hrusca doar ca sa-i umfle roata
  21. Hrusca minerul isi construieste singur lerul
  22. Toti traim intr-un galben submarin, dar numai Hrusca stie sa-l conduca
  23. Cand Hrusca e racit se amana Craciunul

Multe alte poante cu Hruşcă, găsiţi aici .

Cât pentru amatorii de Ştefan Bănică Jr., nu există încă Steven Facts, pentru că numai Hruşcă produce destul ler ca să colinde şi-n iulie (vezi folk you 2009). Tot ce vă pot spune despre concertele lui este că pe afiş scrie că vor fi trei apariţii şi o a patra la cererea publicului. La toate patru mă duc dacă face featuring cu Hruşcă, jur!

(sursa foto: aici )

LATER EDIT:Se pare că am minţit, am deschis mailul cu ştiri şi astăzi şi am găsit cea mai tare ştire(serios vorbind):

Cine are păreri,are

