Portocale bătăuşe

Am fost în piaţă să cumpărăm de-ale casei şi la întoarcere ne-am oprit la portocale. A început sezonul lor şi parcă le stă mai bine în suc sau pe post de desert decât pe tarabă. Arătau tare bine şi pe deasupra erau şi ieftine. În timp ce le studiam a venit o doamna ce-şi dorea un kg de portocale la NUMAI 3 lei. Dialogul a decurs cam aşa:

Vânzătoarea: Patru lei şi patruzeci de bani.
Clienta : Vreau numai un kilogram.
V: Da, kg e patru lei,
C: Aici scrie trei lei.
V: Ăsta e preţul, nu-l vedeţi?!
C: Doamnă, aici scrie trei lei.
V: Ia uitaţi, aici scrie 3 şi 90 de bani (o să încerc sa reproduc modul în care era scris acel 90).
C: Atunci vreau banii înapoi, nu înţeleg de ce înşelaţi clienţii.(Mie femeia asta mi-a părut un pic naivă).
V: Datoria dumneavoastră este să căscaţi ochii, aici scrie 90! După care îi aruncă banii clientei între portocale iar aceasta dă drumul preţului tot acolo.
V: Să aruncaţi aşa lucrurile dumneavoastră, nu preţurile mele!!!
Aici intră în scenă, urangutanul, sau “badigardu'” vânzătoarei, care începe să urle după clientă:
– De ce arunci fă? Dacă te iau şi te arunc în cap cum e? Cine te crezi “¤!#%¤#”%¤#&?
– Dacă-ţi fac reclamaţie cum e? Zice clienta.
– Cioară ce eşti, marş !#”¤”%”&%¤#”&

Nu ne-am mai luat portocale, ne era frică să nu mâncăm şi bătaie. Poate că unii sunt de acord cu preţurile astea psihologice, dar din punctul meu de vedere clienta avea dreptate. O să ziceţi “Dar ce? Stai într-un leu?!” . Nu stau într-un leu dar simpla idee că cineva încearcă să mă fure mă scoate din pepeni!

Din păcate n-am putut să fac o poză preţului pentru că-mi place faţa mea fără vânătăi, dar am încercat să-l reproduc(N.B. 90-ul meu se înţelege mult mai bine):

Păreri?

2 thoughts on “Portocale bătăuşe

    • Asa zic si eu, daca un om incearca sa-mi dea teapa cu orice, fie el si un leu, tot asa ca ea fac.In Italia, i-am facut scandal unui taximetrist ca m-a ocolit desi eu nu mai fusesem decat o data pe drumul ala. Stiam ca-s 3 km de la hotel pana-n centru iar tariful era de 1,5 euro/km ,cu toate astea, el imi cerea 12 euro.

Cine are păreri,are

