1 Decembrie la la la

Azi e ziua naţionala, mândra ţară sărbătoreşte iar eu.. tot n-am ajuns la parada :). Recalculând, mi-a ieşit cam aşa: din patru ani de când m-am mutat ăn Bucureşti am muncit în trei iar într-unul (anul trecut) am făcut atât de mult pe drum până-n Piaţa Presei libere, că am pierdut şi parada.Acum câteva minute am primit un mesaj pe messenger care suna cam aşa:

La mulţi ani tuturor!

….m-am gândit să-l adaptez aşa că le urez la mulţi ani celor care,ca şi mine, trag la jug   astăzi:

La mulţi ani clasă muncitoare! 🙂

La mulţi ani Sim, Teo, Petro, Claudia, Belgianca şi celor de care nu ştiu sau am uitat că lucrează azi!:).

N.B.

  • 1.Sursa foto e aici
  • 2. Nu credeţi că poza asta sugerează cel mai bine cât de mult le place românilor trotilul în general şi vinul ghiurghiuliu în special?! 🙂

3 thoughts on “1 Decembrie la la la

Cine are păreri,are

