Jos bărbaţii!

Inimilor sensibile şi îngreţoşate de ritmurile orientale pe care ne vom mişca astăzi le recomand să sară direct la ultima parte a postării, pentru ceva ce, cred eu, vor digera mai uşor. În caz contrar,mă tem că aţi greşit locaţia :).

A fost odată ca niciodată Rihanna şi piesa ei “Man Down”, Aia despre care vă povesteam acum ceva vreme, într-un alt context. Nici măcar nu-mi plăcea piesa asta, dar mă distra datorită versului minune (ce asociere am făcut şi nici n-am ştiut ), cel care-n nici un caz nu sună ca “Pull the trigger” 🙂 . M-a uimit clipul, în primul rand, şi uşoara înclinaţie a Rihannei spre raggae, în al doilea rând.

Nu acum multă vreme, m-a lovit realitatea şi m-am trezit cu o mustrare tip ” Cum NU ŞTII maneaua cu Ram pam pam pam”? Am aflat în cele din urmă că trăznaia-i aparţine Copilului Minune şi-am zis că trebuie să văd ce-i de capul ei. Am ascultat-o, m-am crucit, am râs şi în final, am uitat de eveniment.

Trec câteva zile bune şi aud pe la serviciu “Ai auzit mă, maneaua lui Guţă cu Ram pam pam pam?” iar eu, cum sunt o fană înfocată, zic, aproape jignită ” A lui Adrian, vrei să spui!”. Nici pomeneală! Mare mi-a fost ruşinea când am aflat, din surse sigure, că şi MAI MARELE a scos un pui de cover de sub cloşca cu ouăle de aur.

Iar am uitat de ştire şi-abia astăzi mi-am amintit, am deschis iutub şi-am avut un ŞOC. Pe lângă Guţă şi Adrian mai există “doo variante dă top” pe care vi le prezint aici alături de  titratele surate.

1.M-am străduit să gasesc varianta asta feat J Lo .

2. Varianta lui Guţă n-o găsesc, poate nu-s aşa sigure sursele :). Dacă nu-i oricum tre să apară!

3.Îl ştiţi pe Florinel, coadă de purcel? 🙂

4.Şi Babi care-aparent, a luat Minunea din Adrian 🙂

Variante de top şi şoc deopotrivă, m-am gândit că cine ştie peste ce Guţă care cântă piese de la Voltaj mai dau (Stai, asta deja există!) aşa că am oprit căutările după acest profil.

Şi pentru că atâţia bani
Ca Guţă, Babi şi-Adrian
Numai Inna poa’ să facă
Mânca-o-ar mama de poligloată!
Am găsit pe net, uşor
Mama coverurilor!

şi varianta originală:

Eu nu pot să comentez, voi?

Cine are păreri,are

