Roz. Pantera roz.

Vă amintiţi de desenele animate cu Pantera Roz?

Între mine şi sora mea, aşa cum mulţi dintre voi ştiu, e o diferenţă  cam mare de vârstă.

Copilăria şi adolescenţa noastră nu s-au suprapus deloc, încă aştept să o ajung din urmă la maturitate :). Dat fiind faptul că-s aproape 12 ani între noi am trecut prin aproximativ aceleaşi etape doar că decalate.

La un moment dat, în facultate, sora mea s-a vopsit roşcată, ajunsă în liceu, subsemnata, a repetat istoria, spre disperarea părinţilor. Ulterior, tot ea, a început să poarte culoarea portocaliu iar mai apoi chiar roz-siclam. Toţi cei care m-au văzut ştiu că eu port mai mereu culori de pământ: verde, maron, kaki şi orice derivate ale acestora.

Într-o zi, în timp ce făceam mişto de ea, soramea mi-a spus “După ce o să mai înaintezi în vârstă o să-ţi placă şi culorile astea”. Normal ca am contrazis-o, roz poarta doar pitzi, eu sunt o rockeriţa, o revoluţionara! 🙂

Perioada portocalie a început uşor, mai o bluză de la soramea, mai un maieu de vară, la urma urmei culoarea asta era mai apropiată de maroul ori kaki-ul meu. În timp am început să  am numeroase haine portocalii în garderobă, motiv pentru care soramea avea acum dreptul să facă mişto de mine.

Luna trecută m-am hotărât să-mi fac alţi ochelari, cei vechi fiind sub orice critică. Din mulţimea de rame pe care le-am văzut acolo cel mai mult şi mai mult mi-au plăcut unele roz. Evident că fix pe alea mi le-am făcut şi-am zis că altceva de culoarea asta oricum n-o să-mi mai iau 🙂 .

Acum 3-4 zile am fost la Dechatlon să-mi iau o geacă şi….tot roz-roşu mi-a ieşit. De-acum puteţi să faceţi toţi mişto de mine dar a început să-mi placă viaţa-n roz. Sora mea a avut mare dreptate, n-am renunţat la culorile mele dar nici noua mea pasiune nu-mi strică :).

La mulţi ani, sorămea! Să fii sănătoasă şi voioasă!Să te bucuri de copilul şi de familia ta! Te pup şi te îmbrăţisez!

6 thoughts on “Roz. Pantera roz.

  1. la mulți ani surioarei tale și din partea mea!
    fix la fel am crezut și eu! și fix cu portocaliul am rupt și eu barierele! 😆 ce coincidență! 😀
    maică-mea săraca nu mai spera să mă mai vadă scoasă din negru și din maro!! acu toată-s o colorată! eu, mai nou am făcut o pasiune pentru roșu. ai observat că culoarea asta prinde bine pe toată lumea? indiferent de culoarea tenului sau a părului!
    hai te pup, vă pup!

Cine are păreri,are

