Despre nimic. Iar.

Parcă îmi era dor să scriu pe blog, problema e că n-am despre ce. Aş avea o carte despre care vreau să vorbesc de ceve vreme, dar nici pe aia n-o am la îndemână acum. “Reclamele deştepte” sunt momentan în pauză, nu pentru că s-au terminat spoturile amuzante ci pentru că după Crăciun şi Revelion n-am găsit încă timp să mai caut printre cele mai puţin cunoscute.

Aş putea să-mi spun părerea despre protestele din ţară dar e plin tot internetul de ele şi totuşi ideea principală se află aici .

Aşadar aştept sugestii pentru noi articole, inspiraţia mea , aparent, străluceşte prin absenţă . 🙂

Pupuri şi îmbrăţisări!

Cine are păreri,are

