Dacă-i revoluţie, hai că-i festival!

Toata lumea se uită la ştiri cu sufletul la gură. Mama e îngrozită că mă prind huliganii, tata titrează ” Să nu cumva să te duci la universitate” şi-apoi îşi aminteşte că asta-i fix perioada în care-mi petrec ceva vreme pe-acolo 🙂 .

În timp ce în Bucureşti mulţimile aruncă unii-n alţii cu cocktailuri molotov , restul ţării e mai puţin violent când iese-n stradă. Trecând peste ideea de bază (aceea că nimeni nu mai ştie pentru ce protestează iar fiecare cere-n legea lui ba libertate pentru suporteri, ba salarii mai mari) vreau să vă povestesc despre cu totul altceva.

Într-un anume oraş din inima ardealului protestele au prins aşa bine că omuleţii din conducere s-au gândit,probabil, să nu stea poporu-n frig aiurea.Au adunat cateva trupe şi hop au trântit un concert CU OCAZIA PROTESTELOR.

Oricum ştiam cu toţii ca ardelenii-s mai civilizaţi decât bucureştenii! Şi cine-i mai potrivită să facă mişto de ambele categorii, ghici ghicitoarea mea?!

N.B. Prietenii mei ardeleni să mă scuze, mă adresez doar conducerii :)).

Cine are păreri,are

