Stire intarziata despre Mos Craciun. Dezbatere

O noua stire rautacioasa de la fratii francezi despre romanii cu unul sau doi de r etc. Pentru mai multe informatii dati click pe poza.

Am dat peste articolul asta acum cateva zile si-am ras, ca la banc. Nu m-am simtit f jignita ca-n fond nu-mi dau francezii de mancare.

Azi, mă trezesc să deschid subiectul cu un conational 🙂 .

biserica de nord: ai vazut aia facuta de francezi?
biserica de sud: nu, da share

biserica de sud: ce fatza are
biserica de nord: da, de tigan 🙂
biserica de sud: e
biserica de sud: sunt rautaciosi
biserica de sud: 🙂
biserica de sud: sugereaza cum ca mosu odata intrat pleaca doar cu televizoru
biserica de sud: adica e o ofensa la adresa capacitatii de povara a poporului
biserica de sud: eu zic ca din doua drumuri ii lasa-n paula goala
biserica de nord: ))))))))))))))
biserica de nord: asta ajunge pe blog
biserica de nord: :))
biserica de sud: hell yeaah
biserica de nord: unde-i spiritul din piata universitatii?
biserica de sud: in piata universitatii
biserica de sud: nu ma duc sa l caut ca i frig
biserica de nord: hal de romanas 🙂
biserica de sud: oui

Ca vorba aia… n-am gasit alta rima!:) Si nici n-am putut sa ma abtin! In rest, va doresc sa aveti parte de zile mai calde decat precedentele :).

N.B. Actori: Alex, zis Biserica de Sud, din rațiuni artistice, subsemnata reprezentând Biserica de nord 🙂

 

4 thoughts on “Stire intarziata despre Mos Craciun. Dezbatere

  1. Pingback: Bacchus și cutremurele. | Sinzilup's Blog

Cine are păreri,are

