Fiecare om, pe limba lui moare

Aşa că n-am să vă explic de ce n-am mai scris , n-am mai scris şi gata! Nu mi s-a luat, dar cateodată parcă nici n-aş ştii să leg două cuvinte.

Pusă în faţa unei provocări şi-anume, a scrie un articol pe o temă dată, m-am apucat să scormonesc prin filele blogului că, poate, poate găsesc ceva de doamne-ajută. N-am găsit şi m-am apucat de-un articol nou, aşa cum trebuia să fac de la început. Ce-am descoperit, în schimb, este faptul că jumătate din postările din ultimii ani sunt legate mai mult de absenţa decât de prezenţa mea. Am hotărât că n-am de ce să mă justific. În fond, asta-i parcela mea virtuală, aşa că vin si plec ca trenul în gară. Orice tren, însă, are nevoie de călători (chiar dacă urcă fără bilet sau miros a “primăvară”)  . Aşa că dacă mai aveţi răbdare, vă mai aştept pe-aici când mă zăriţi! 🙂

Zi frumoasă!

Cine are păreri,are

