Despre muzică şi bună dispoziţie

Să mă scuze “sensibilii” , în povestea de azi este vorba despre un calup de melodii comerciale care merg caaaa pe val :). Nu sunt nici ipocrita, îmi asum şi restul postărilor în care am criticat şi răscriticat curentele astea.

Ideea asta e mai mult furată dintr-o discuţie cu un prieten, care între timp s-a apucat de scris chestii deştepte , aşa că nu-mi fac griji că i-am furat exclusivitatea.

În noaptea de Înviere am auzit prima dată piesa asta a lui Connec-r:

M-am distrat şi mi-am dat seama că după ce vara trecută absolut toata lumea a ascultat Vara nu dorm (iar cei ce n-au vrut s-o asculte s-au ciocnit de atatea ori de ea încat au început s-o fredoneze involuntar) vara asta hitul e Dă-te-n dragostea mea şi mie ÎMI PLACE.

Mi s-a întâmplat să-l văd o dată la tv şi să-l ascult vorbind vreo oră. Băiatul ăsta nici nu pare sărac în materie cenuşie, nici nu face prea multe aroganţe, ba mai ştie să vorbească şi corect româneşte. Aşa că-n materie de muzică comercială, Connect-r e primul care primeşte notă de trecere în topul meu.

Pe locul doi, e chiar Smiley, pe care acum vre-un an îl criticam pentru piesa aiaaaa cu “my pringle is goneeeeeeeee” . Cred că-l prefer în grupuri totuşi, are o grămadă de colaborări ok, iar pentru ce face la HaHaHa production, jos pălăria.

Piesa asta, e chiar drăguţă:

Tot din familia HaHaHa mi-a mai plăcut şi “Eu şi iarna sunt pe val”, pe care am auzit-o foaaaarrrteee târziu:

Trecând de Smiley, ajungem la colega lui de juriu. Întotdeuna am crezut că Andra are cea mai buna voce, când vine vorba de populară. Cât despre muzica “pe val” mie nu mi-a plăcut niciodată o piesă anume, până când, astăzi am ascultat prima dată piesa asta:

Aşadar, n-or fi ele de-o calitate extraordinară, dar sunt drăguţe, ritmate şi au nişte clipuri vesele. Le primesc în playlistul meu lângă Sarah Blasko si Johnny Cash ca doar n-o fi foc! 🙂

Te pup, pa pa!

Cine are păreri,are

