Discuții noi pe “file” vechi

Mi-era dor sa scriu. Nu stiu, zău, despre ce, dar de cateva zile mă tot gandesc la parceluța mea virtuală ce într-o vreme se număra printre cele mai

aprinse pasiuni.

Despre recentele alegeri/proteste/revoluții nu-i cazul să aduc vorba, m-am săturat de ele ca de mere pădurețe, că parca nici nu știm să mai vorbim despre altceva. Aș putea sa vă povestesc, de exemplu, că vânzătoarea de la magazinul alăturat clădirii în care lucrez m-a întrebat, în ziua ce-a urmat alegerilor, cu cine am votat și nemulțumită fiind de raspuns a refuzat să-mi vândă mâncare. Simplu de tot! 🙂

La ora la care scriu rândurile astea, nici un gând nu mai e la locul lui. Zburdă pe coclauri, spre Sărbători, mini-escapada de 1 decembrie ( la Cluj, dragi prieteni clujeni ce-nu-sunteti-plecați) sau mai departe de România, cine știe în câte locuri.

Chiar astăzi, mi-a zis un prieten care era în vizită, “Băi Sînzi, când văd pălăria ta agațată pe cuier mă gândesc la mare, la vară, nu stă bine aici, trebuie să o muți!” dar eu ma gândeam deja la 1 Mai-ul ce va să vină .

Poate că ultimele cuvinte amestecate aici astă seară ar trebui să se întoarcă unde a început totul, la folk și blog-uri .

În ordinea cronologică sau alfabetică, primele-s blogurile pentru că marți 18.11.14, am văzut în sfârșit mult așteptatul film “Usturoi“, al cărui scenariu e scris de bloggerul Radu Băzăvan, mai exact Groparu, personaj într-o ureche (aia buna 🙂 ), ce nu mai are nevoie de prezentări. Cred că-i mai bine de-un an de când așteptam cu mare interes să ajungă la capitală și dacă nu mă înșel a mai rulat o dată, dar atunci l-am ratat. De data asta, însă, l-am nimerit, și pot să zic ca am râs foarte zgomotos ( așa cum mă cunoașteti), singurele obiecții fiind legate de faptul că mi-ar fi placut să fie o țâră mai lung și mai detaliat. Mi se pare că n-am aflat toata povestea băiețeilor din rolurile principale, dar poate că așa a vrut Artistul-Gropar-Producator-Scenarist .  Un film facut aproape în exclusivitate din fonduri proprii, ce merită văzut atât de cei mari, cât și de cei mici. Dacă aveți ocazia, mergeți să-l vedeți!

Ajungând la folk, că dor îmi mai era, ieri, 20.11.14 am fost la un concert pe care l-am așteptat cu mare drag, în Stuf Vama Veche-Bucuresti.

Pe Cosmin Vaman, Alexandra Andrei si trupa SPAM i-am vazut prima data în această formulă la Folk You 2014 și așa tare mi-au placut că timpul scurt alocat recitalului lor, a fost absolut insuficient :). Cosmin și Alexandra locuiesc în Iași, așadar de-atunci și până acum n-am mai avut ocazia să-i văd și mare mi-a fost bucuria când am aflat de concert.

Un concert la care eu si Simona ne-am simtit foarte bine, iar din atmosfera de-acolo am înțeles că-n nici un caz n-am fost singurele . Abia aștept să-i revăd! Ascultati-i, jur promit că n-o să regretați!

Noapte bună sau bună dimineața, cine mai știe?! Story-book-300x211

Cine are păreri,are

