Bacchus și cutremurele.

Sâmbăta,  în vreme de cutremur,  stăteam la o masă în oraș când m-a lovit inspirația divină,  uitându-mă cum se agitau omuleții pe facebook:


“Nu știu cum se face de nu sunt pe faza la cutremurele astea,  niciodată nu le simt,  tot timpul mă prind în pub-uri/bar-uri” îi zic lui Alex.
“Asta nu-i o chestie cu care sa te lauzi! “,  zice el.
” Pai da, în pub-uri cu o bere-n fata. Cred ca de ultimele două dăți,  erai și tu cu mine. “,  îi zic.
” Asta chiar nu-i o chestie cu care sa NE lăudăm! ”
Na ca m-am lăudat și te-am/ ne-am făcut de mândră minune și pe blog.
Bachuss fie cu noi,  ca de cutremure sigur ne-a ferit! 🙂

97308_600

sursa foto: aici

Cine are păreri,are

