Păzea, postez despre politica!

Nu pot să mă mai abțin.  Chiar nu pot!
M-au înnebunit ăștia (recte media) cu cele 6 case ale lui Iohannis,  că n-are copii,  că ȘOC,  nevastă-sa a mers la serviciu FIX a doua zi după alegeri,  ca și-a pus singur gresie și faianță în baie, că spală vasele după ce mănâncă,  că Ponta și-a luat concediu, că bea șampanie de 2000 de coco în Dubai si alte idioțenii.

Pe mine chiar nu mă interesează ce se-ntâmplă la Iohannis în casa,  ce face nevastă-sa,  câți copii are,  căței,  purcei și alte orătănii, pe mine mă interesează,  cum probabil vă interesează și pe voi,  să facă treaba mai bună decât anteriorii . Atâta tot!
Altfel, mi-e egal dacă-i gay, straight, ortodox, catolic, Lutheran, Buddhist sau crede în Mercur Retrograd.
Cine, doamne iartă-mă, îi plătește pe ăștia care scriu mizeriile astea, nu-mi explic. Știu că am mai scris pe-aici despre asta în urmă cu câțiva ani,  dar încă n-am găsit răspunsul.
Că la urma urmei,  l-am votat pe Iohannis în speranța c-o sa fie un pic altfel la Romanica,  vorba unei prietene ” ca numa’ pe asta nu l-am încercat,  restul sunt vai steaua lor”.
Cât despre Ponta care a plecat 10 zile în concediu fix când trebuia sa dea niște răspunsuri cu privire la alegeri,  să muncească un pic,  să vadă electoratul că-și da interesul,  ce poți să mai zici?! L-a durut exact în locurile puțin de soare luminate 🙂 .

Și gata, ca deja m-am întins .

2 thoughts on “Păzea, postez despre politica!

    • Deja-i numa’ jar, știam ca aproape toată media este o apa și-un pământ. Acum ma agit degeaba, atâta timp cât poporul se “entuziasmeaza” la știri dinastea, n-ai ce să-i ceri altceva “papagalului” care scrie.

Cine are păreri,are

